Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

ÁSZF

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Pihepets Kft. (székhely: 1089 Bp., Orczy út 12., adószám: 25481819-2-02 , a továbbiakban: Pihepets) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

1. Általános tudnivalók

1.1 Jelen ÁSZF minden olyan adásvételi jogügyletre kiterjed, melyet a Vevő a Pihepets Internetes Áruházból (a továbbiakban: áruház) történő on-line megrendeléssel kezdeményez.

Az áruházban történő vásárlás interneten keresztül (online), a kiválasztott termék(ek) kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével lehetséges. On-line leadott rendeléseket a Pihepets ügyfélszolgálata rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld a Vevőnek. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért a jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.

1.2 Az áruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal rendelkezik, és elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit.

1.3 Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások a Pihepets tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Pihepets előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

1.4 A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata nyugtázó levelet küld a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor a Pihepets egy második levélben visszaigazolja a megrendelést, vagy telefonon értesíti a Vevőt megrendelése elfogadásáról.

A felek között az áru megvásárlásával kapcsolatban magyar nyelven on-line létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Pihepets. elektronikusan iktat, és annak létrejöttét követő 5 évig megőriz. Az iktatott szerződést a Vevő is megtekintheti ezen megőrzési idő alatt az áruházban a bejelentkezést követően a „Rendeléskövetés” menüpontban.

1.5 A megrendelések teljesítési ideje: A raktárkészlet függvényében a tényleges teljesítési idő 5-7 nap, azonban erről a Vevő e-mailben kap tájékoztatást.

1.6 Árak: Az áruházban feltüntetett árak érvényes bruttó fogyasztói árak. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett e-mail-ben megkeressük. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Pihepets nem vállal felelősséget.

2. Regisztráció, adatvédelem

2.1 A rendelések feladásakor a Vevő eldöntheti, hogy regisztrációval vagy anélkül kíván vásárolni. A regisztráció nélküli vásárláskor az áruház csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan szükséges adatokat kéri megadni (számlázási adatok, szállítási adatok). A regisztráció nélküli vásárlásnál az áruház rendszerében nem jön létre regisztrált vevő, így az ismételt vásárlások sem kötődnek egy konkrét személyhez. Ennek a rendelési módnak a hátránya a Vevő számára az, hogy nem tud élni az áruház azon szolgáltatásival, amelyeket kizárólag a regisztrált felhasználóknak nyújt. A regisztrált vásárláskor elegendő megadnia a számlázási adatokat (név, lakcím, szállítási cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé válik. A regisztrált vásárláskor elegendő megadnia a számlázási adatokat (név, lakcím, szállítási cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé válik.

2.2 A Vevő adatait, illetve a rendelési adatokat az áruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja és őrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat az áruház adatbázisából törli. Az adatok felhasználása az adatvédelmi szabályzatnak megfelelően történik.

2.3 Elfelejtett jelszó: Jelszó-emlékeztető funkciónkkal a regisztrációkor megadott e-mail címre kérheti a jelszó elküldését. Ilyen esetben javasoljuk, hogy a belépést követően módosítsa jelszavát.

2.4 Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. Az áruház nem felel az ebből eredő téves szállításokért és károkért.

2.5 Az áruház minden esetben a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást az áruház nem végez, kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes bejelentése alapján. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van lehetőség.

3. Böngészés az áruházban

3.1 Áruházunk termékválasztéka kisállat eledel, alom és egyéb kisállattartással kapcsolatos kiegészítő termék. Cégünk arra törekszik, hogy minden termékkategóriában biztosítsa a maximális kínálatot. Választékunk naponta frissül, bővül, illetve a megszűnt termékek kikerülnek az áruházból.

3.2 Termékeinket kategóriánként választhatja ki, vagy használhatja keresőnket, ahol egy vagy több kulcsszót megadva kilistázzuk a kínálatunkban található termékeket.

4. Megrendelés feladása

4.1 A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a kosár ikonra, vagy a „kosárba” feliratra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás előtt a kis fehér négyzetben módosítható.

4.2 Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „további termékek vásárlása” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Tovább a megrendelésre” feliratra kattintva feladja megrendelését.

4.3 Ekkor – ha az eddigi böngészése során még nem tette meg – be kell regisztrálnia, vagy ha már regisztrált vásárló, be kell jelentkeznie áruházunkba. 4.4 A kosár fejlécében számokkal jeleztük a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn a Vevő hol tart a vásárlási folyamatban. Az átvételi módok kiválasztása a következő lépés a kosárban.

4.5 Fizetési módok: Közvetlen banki utalás: a megadott számlaszámra utalja el a pontos összeget, a közleménybe kérjük, minden esetben írja bele a rendelés végén kapott megrendelési számot. A termék, az összeg beérkezését követő 12 órán belül kerül összekészítésre, az ezt követő munkanapon pedig átadásra a futárnak. Figyelem! A hétvégén leadott rendelések legkorábban hétfőn reggel 10 órakor kerülnek feldolgozásra. Utánvétes fizetés: A rendelés összege a postafutárnál futárszolgálatnál fizetendő. Az utánvétes fizetés költsége 750 Ft. SimplePay bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetési mód a SimplePay oldalán keresztül. Ha a rendelés összege meghaladja a 30.000 Ft-ot, akkor fizetési módként kizárólag SimplePay bankkártyás fizetésre van lehetőség. Ha a megrendelés átvétele a vevő hibájából, mulasztásából meghiúsul, akkor a következő rendelés esetén csak közvetlen banki utalás vagy SimplePay bankártyás fizetési módra van lehetőség.

4.6 Átvételi módok, szállítási költségek:

Személyes átvétel:  lehetőséget biztosítunk a termékek személyes átvételére HÉTFŐ-SZERDA-PÉNTEK 12:00-15:00 között, valamint KEDD-CSÜTÖRTÖK 7:00-12:30 között, a 1103 Budapest, Örmény utca 30. szám alatt. Felhívjuk figyelmét, hogy a megadott címen csak átvételre van lehetőség, helyszíni fizetés nem lehetséges, sem bankkártyával, sem készpénzzel, csak előre utalásra vagy online bankkártyás fizetésre van lehetőség.

MPL házhozszállítás: kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség, akár otthonában, akár más címen (pl. munkahelyén). A kézbesítés napján telefonon felhívja Önt az MPL kézbesítője, hogy várhatóan mikor ér a megadott címre a csomaggal. Ha az első kézbesítés sikertelen, a következő munkanapon automatikusan újra megpróbálja az MPL az átadást. Az utánvét összegét a legtöbb kézbesítőnél akár bankkártyával is kifizetheti.

MPL PostaPontok: országszerte közel 3000 átvételi hely közül választhatja ki az Ön számára legmegfelelőbb MPL PostaPontot! A postákon vagy az üzletekben a nyitvatartási időn belül bármikor, a benzinkutakon jellemzően 0-24 órában veheti át a megrendelt csomagjait. A küldemény értkezéséről SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést, az utánvét összeget bankkártyával vagy készpénzben is kifizetheti.

MPL Csomagautomata: a hét minden napján, 0-24 órában rendelkezésére állnak az MPL csomagautomatái. Biztonságos és diszkrét átvételi lehetőséget nyújtanak az ország 51 pontján. A csomag átvételéhez mindössze az MPL-től SMS-ben vagy e-mailben kapott azonosítóra lesz szüksége. Amennyiben a csomagot utánvéttel rendelte meg, az ellenértéket a csomagautomatánál bankkártyával tudja rendezni.

MPL Postán maradó szállítás: országszerte közel 3000 postahivatal választhatja ki az Ön számára legmegfelelőbbet. A postákon a nyitvatartási időn belül bármikor veheti át a megrendelt csomagjait. A küldemény érkezéséről SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést, az utánvét összeget bankkártyával vagy készpénzben is kifizetheti.

GLS futárszolgálat: kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség, akár otthonában, akár más címen (pl. munkahelyén). Amennyiben  a küldemény   kézbesítése az első alkalommal meghiúsul, úgy a futárszolgálat másodszori, ingyenes kézbesítési kísérletet tesz. A másodszori kiszállítás az első kézbesítési kísérletet követő legkésőbb ötödik munkanapon történik. Harmadszori kísérletre nincs lehetőség, a másodszori kézbesítés sikertelensége után a csomagot futárszolgálat automatikusan visszaszállítja Megbízónak.

A kézbesítés belföldön a megrendelést követő 3-7 napon belül történik.

5. Elállás, Kellékszavatosság, Csere

Elállás: a vásárló a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A vásárló a szerződéstől elállását minden esetben írásban teheti meg a rendeles@pihepets e-mailre küldött levél útján. Ezen jog érvényesítéséhez az alábbi feltételek mindegyikének teljesülnie kell: a termék(ek) nem voltak használva, felbontva - Ellenkező esetben a termék(ek)et nem áll módunkban visszavenni. Az Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Pihepets köteles a termék árának összegét visszatéríteni a csomag visszaérkezését követően 14 napon belül. A pénz visszafizetését kizárólag banki utalással teljesítjük. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (Visszaszállítás költsége). A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

Kellékszavatosság: Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön a Pihepets Kft. 4 hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő.....5, de legfeljebb egy év. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a .... 6 vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság: Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. [Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

6. Adattovábbítási nyilatkozat

Kereskedő cég neve: Pihepets Kereskedelmi Korlátolt Felelőségű Társaság Székhelye: 1089 Bp., Orczy út 12.
Fizetési Elfogadóhely webcíme: www.pihepets.hu
Kereskedő által továbbított adatok megnevezése: mindazon vásárlói adatok, amik a tranzakció során át vannak adva, pl név, e-mail cím, stb. Nyilatkozat Tudomásul veszem, hogy a(z) Pihepets Kereskedelmi Korlátolt Felelőségű Társaság (székhely: 71089 Bp., Orczy út 12. ) adatkezelő által a Shoprenter felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
•    Név
•    E-mail cím
•    Rendelés összege
 

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff